" BUSQUEM LA CONSTRUCCIÓ DELS CONEIXEMENTS, NO L'ACUMULACIÓ D'AQUESTOS "

martes, 3 de mayo de 2011

"L20-2011 presentant el Symbaloo"

Com vaig comentar en l'últim post, vos presente el meu Symabaloo. Clicant al link que podeu trobar al marge esquerre, arribareu al meu symbaloo.

La primera plana que surt es l'escriptori principal en el que hi ha una serie de cel.les que es poden "replenar" amb les vostres pàgines principals i més utilitzades. Aquestes cel.les es poden agrupar per temes: oci, música, estudis... I és poden afegir imatges, colors, noms.. per a que l'informació estiga més organitzada i visible.

En l'escriptori trobem 4 pestanyes predeterminades en les que es distribuïx la informació.
   - La primera és el propi Escriptori.
   - La segon són Noticies distribuïdes en cel.les i representades per una imatge característica de la noticia.
   - La tercera pestanya són Feeds (canals webs) que donen noticies a temps real. És interessant perquè hi ha diferents fonts: 20 minutos, el mundo... jo personalment he suprimit la del as perquè no sóc massa seguidora d'aquest periòdic i le canviat pel sport, però això ja es opcional jeje. Per si algú està interessat en canviar alguna font sols té que clicar a "modificar el web mix" i a sobre del que vulga modificar, escriure el RSS de la pàgina que vulga seguir. El mateix he fet per afegir el periòdic Periodismo humano.
   - La quarta pestanya s'anomena Raco Tic i són cel.les amb enllaços d'eines com el Softonic, Edu3.cat....

Jo personalment he afegit una quinta pestanya anomenada blogs i en aquesta poc a poc aniré adherint els meus blogs preferits. A partir del link que voreu al marge esquerre o en l'anterior post, podreu anar directament al Symbaloo actualitzat. Per si algú no sap com afegir la pestanya, sols te clicar al simbol + que hi ha en verdet i editar-la.

Per últim ús deixe un manual per a la gent que necessite més informació


Espere que us llanceu a provar-lo, i amb açò i la victòria del barça men vaig a dormir tan contenta.

Fins prompte!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario