" BUSQUEM LA CONSTRUCCIÓ DELS CONEIXEMENTS, NO L'ACUMULACIÓ D'AQUESTOS "

miércoles, 25 de mayo de 2011

"L20-2011" PER FI, EL MEU ENTORN D'APRENENTATGE I MÓN ONLINE ! ! !

Ací estic de nou, i si, de nou amb el symbaloo. 
Aquest post és l'ultim que faig sobre aquest tema, però veia important repetir-me perquè en les anteriors entrades vos havia descrit com era el meu symbaloo, però m'he adonat de que no podeu accedir al symbaloo sencer en totes les pestanyes, sols ho podeu fer a l'escriptori principal. Així que, com no volia quedar-me per la meitat, vos mostraré en unes imatges cada pestanya.
Les imatges són impressions de pantalla (si, se que quede un poc cutre) però no he trobat ninguna opció de obrir-ho, ni de convidar-vos ni de publicar-lo de cap forma. Hi ha un inconvenient, evidentment que si, i es que no podreu entrar als links ja que serà una imatge, però bé, com el meu objectiu era mostrar-vos el seu funcionament i organització, més que no els links, ací teniu:


EL MEU ENTORN D'APRENENTATGE I MÓN ONLIEN


L'ESCRIPTORI (ací si que podeu accedir des del link que voreu al meu perfil, pero aixì queda més organitzat)







NOTICIES (s'actulitzen al moment, per tant es una plana molt activa)





ELS FEEDS (com vos vaig dir, el apartat de feeds m'agrada mol més que el de noticies perquè encara que els dos s'actualitzen en directe, en els feeds pots escollir les fonts que utilizes) les meues son: el mundo i el pais (per contrastar) el sport (per defecte ix el as, però jo sóc més blaugrana) periodismo humano, 20 minutos i genveta (que tracta sobre les novetats d'internet)





EL RACÓ TIC



BLOGS. (pestanaya creada per mi ocional, en aquesta tinc els blogs que més m'agraden)








Com podreu veure, totes les cel.les no estan completes, però he decidit no córrer per plenar-les i així fer ho amb qualitat, no amb quantitat. Encara que podreu seguir veient l'escriptori actualitzat al meu 


Si algú vole preguntar-me alguna cosa, tota vostra.

6 comentarios:

  1. Cris reconec que ja vaig veure en pasqua el teu comentari en referent a aquesta ferramenta i vaig investigar una poc deixant-ho de banda per l'estiu...

    Així que et felicite la tasca!!!!

    ResponderEliminar
  2. moltes gràcies !!!! així si que motiva escriure :)

    ResponderEliminar
  3. Wow! No sabia de l'existència de Symbaloo! M'ho apunte per investigar-ho. Molt molt molt interessant Cris, felicitacions pel post! ;)

    ResponderEliminar
  4. Hola Cris, me ha parecido muy interesante lo que comentas sobre el Symbaloo, ahora no puedo por falta de tiempo pero este veranito creo que seguiré tu ejemplo.También suelo entrar en la página del Sport y del Marca para contrastar la información y esto me facilitará mucho la tarea.
    Gracias por compartirlo.

    ResponderEliminar
  5. M´apunte a investigar aixó del Symbaloo!! quina bona pinta té....

    Felicitats Cris!!

    ResponderEliminar