" BUSQUEM LA CONSTRUCCIÓ DELS CONEIXEMENTS, NO L'ACUMULACIÓ D'AQUESTOS "

martes, 26 de abril de 2011

"L20-2011" symbaloo!!

 Ja estem en Pasqua i tècnicament gaudim d'un maravellós temps lliure. Així que jo he destinat una part a les TIC i més en concret a dos eines molt interessants. El Twitter i el Symbaloo.


Pel que fa al twitter, ja fa un temps em vaig fer un conter i me dedicat a investigar, llegir i a buscar gent interessant. En el pròxim post vos adjuntaré el meu link per si vos interese. La veritat que he descobert que twitter es una red social gegantesca, però sobre tot, es una font de informació actualitzada e immediata. Això es el que més m'agrada de tot.





Respecte al Symbaloo, vaig sentir parlar d'ell i de Netvibes, però després de llegir alguns forums d'opinions, hem vaig decidir per Symbaloo i hem vaig ficar a investigar. Aquest es una web, que recorda un tauler d'escacs, en que cada cel.la es com un accés directe a allò que necessites. Hem vaig decidir per fer-me un conter perquè pensant en la inmensitat de conter, webs, programes onlines, mails... en que treballem el ordre i la claredat que transmet el symbaloo es d'agraïr.

Pel que he llegit es poden crear llistes per compartir i moltes altres coses.


Vaig a seguir observant, quan ho tinga més clar intentaré compartir la meua llista.




Sols hem queda dir que a menjar-se la mona i que passeu unes bones pasques!

No hay comentarios:

Publicar un comentario