" BUSQUEM LA CONSTRUCCIÓ DELS CONEIXEMENTS, NO L'ACUMULACIÓ D'AQUESTOS "

martes, 1 de marzo de 2011

Que he aprés passejant per la globosfera


Aquest post, el faig per explicar tot allò que he après, el que que m'agradaria aprendre i els aspectes més destacables del blog.

Pel que he vist navegant per la blogosfera, hi ha molts més edublogs del que jo imaginava, i sobre tot, tenen més qualitat i molts més recursos del que jo pensava. Així que, lo primer que he aprés en els pocs dies que he estat de "passeig" per l´enorme ecosistema de blogs, es que hi ha un món d'informació valiossísima al abast de tots els que volem fer una educació constructiva e innovadora.

Un dels aspectes més positius que, en la meua opinió, tenen els blogs es; la rapidessa en que s'actualitzen, la flexibilitat, la facilitat en el seu us i l' organització cronològica que té la seua informació.


Imagine que la intenció del nostre professorat des de la UJI, es que tinga'm un aprenentatge reflexiu, i que treballem les coses de forma que les adaptem a la nostra vida quotidiana, i la veritat, pense que açò es una bona idea. Es obrir una porta a un món d'informació que esta ahí, a les nostres mans, i que fins ara moltes de nosaltres, jo m'incluisc, no sabíem per on parava.

Per finalitzar, sols hem queda dir que he vist que hi ha un públic mol divergent navegant per la xarxa. He vist que hi ha blogs dirigits al alumnat, un altre tipus que va dirigit als pares, també hi ha un públic format per el propi professorat e inclús dirigit als centres.

Ara sols queda donar mols clics de ratolí i a seguir navegant per aquest món

No hay comentarios:

Publicar un comentario