" BUSQUEM LA CONSTRUCCIÓ DELS CONEIXEMENTS, NO L'ACUMULACIÓ D'AQUESTOS "

lunes, 21 de marzo de 2011





El meu món en 10 imatges

Aquest post és un poc peculiar, intenta descriure la meua vida en 10 imatges i, encara que a primer colp de vista pareix molt senzill, triar 10 instantànies per intentar recollir: persones, sentiments, aficions, llocs.. no ha sigut gens fàcil per a mi.

En un breu resum explicaré cada imatge que representa per a mi:
** La primera és una imatge en la que isc llegint. M'encanta llegir tot tipus de llibres i intente fer-ho sempre que puc, encara que avoltes s'imposen els apunts de la universitat :)  El titol "Llegir i somiar" crec que és una forma prou positiva de començar la presentació, a més a més, crec que tots ho hem fet en algun moment mentre llegim acurrucats al llit 
** La seguent imatge mostra la porta de ma casa donant-vos la benvinguda a la meua vida.
** Les 4 mans dels 4 membres de la meua família.
** Les 3 mans, totes les persones a les que estime i que si tinguera que dedicar una diapositiva no acabaria.
** rynair, companyera d'alguns viatges
** El bon menjar tant que m'agrada cuinar com tragar
** Les senyals dels senderista: caminar i caminar en bona companyia i per molts llocs
** El cam nou: barça, bon joc i bona ciutat
** I la classe: el meu futur.


Desprès d'explicar-vos breument tot el que he intentat plasmar, vaig a explicar com ho he pogut fer:

tPodem dir que els materials bàsics son: una camara, un ordenador, el flickr (lloc on podem veure i guardar mils d'imatges), el pixlr (editor online), el blog i una dosi de creativitat i ganes.

1. Vaig elegir les 10 fotografies
2. Amb el conter de google, hem vais fer usuària de flickr.
3. Amb aquest editor online: http://pixlr.com/editor/ (que es va aconsellar en nostre professor) vaig fer alguns retocs a les imatges i i vaig afegir alguns titols.
4. Després, vaig pujar les 10 fotos i vaig crear un album anomenat "L20"
5. Vaig canviar les opcions per a que aquestes fotos no foren privades, sino que totales pugeren vore
5. Seguidament hem vaig unir al grup "L20-2011" (on estem totes les alumnes de l'assignatura)
6. Posteriorment vaig buscar informació de com poder adherir la presentació al blog, ja que no sabia. Me la va facilitar el creador d'aquest tutorial:http://www.youtube.com/watch?v=zn9WQHB22f4
7. Vaig fer el comentari que ara mateix esteu llegint i ja esta, feina feta!!

El objectiu d'aquesta tercera pràctica de l'assignatura L20 era investigar i aprendre a utilitzar el Flickr i unir-lo amb el blog i algun editor i crec que (encara que no ha sigut massa fàcil) hem dona per satisfeta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario